Eilė metų ESO nuslėpė apie plano pakeitimo galimybe iš komercinio į buitinį. Tap pat kai prigavau, kaip ESO apsimelavo ESO vistiek teigė, kad telefonu buvau teisingai informuotas, ir apkaltino, kad aš blogai supratau. Kadangi tiksliai žinau, kad buvau apgautas, paprašiau, kad atsiųstų pokalbių įrašą. Tačiau ESO telefoninių pokalbių įrašų kopijų neatsiuntė. Taip pat atsisakė pateikti oficialų atsakyma dėl nepateiktų įrašų kopijų. Taip pat ESO net ir atsakydamas el.paštu del nepateiktų pokalbių įrašų išsidavė, kad netik nepateikė pokalbių įrašų, bet buvau neteisingai informuotas. Nes pagal įstatymus galios mokestis taikomas tik jei elektros energija naudojama komerciniais tikslais. Kadangi aš elektrą naudoju, kaip privatus asmuo nevykdantis veiklos, ESO privalėjo informuoti apie galimybe nemokėti galios mokesčio, nes aš informavau, kad elektrą naudoju tik buitinėms reikmės.... Kadangi ESO tai slėpė nuo pat ESO atsiradimo, nors ir šis klausimas buvo keliamas ne kartą, tačiau ESO visados nuslėpdavo šia galimybe.... Taip pat atsirado ir daugiau tokių vartotojų kurie buvo apgauti, dėl plano pakeitimo galimybės....Todėl negalima vertinti kaip ESO aptarnavimo klaidą... Tik galima manyti, kad specialiai ESO teikia klaidingą informaciją dėl finansinės naudos.... Informaciją apie plano pakeitimo galimybe sužinojau, netyčia pasiteiravus VERTo.... nagrinėjimą, dėl didelio darbo krūvio :(
Skundus patalpinę asmenys, prisiima visą atsakomybę už pateiktos informacijos teisingumą ir tikslumą. Svetainė www.antireklama.lt neprisiima atsakomybės už skelbėjų patalpintą informaciją ir jos turinį. Skelbėjai yra atsakingi už tai, kad jų pateikta informacija atitiktų galiojančius Lietuvos įstatymus ir taisykles.